ZyXEL X8004 - універсальна комунікаційна система IP-телефонії з функціями IP АТС і Call/контакт центру
Універсальна комунікаційна система IP-телефонії X8004, спеціально розроблена, для організацій, активно використовують інформаційні технології з метою підвищення ефективності бізнесу. X8004 реалізує в одному компактному пристрої всі функції традиційної і IP-АТС, контакт-центру та центру обробки викликів, IVR і записи розмов, факс-сервера, відправки поштових, SMS- і IM-повідомлень. Ключові нововведення системи - швидка візуальна настройка телефонної мережі підприємства і сценаріїв обробки телефонних викликів, вбудований SQL-сервер, зручна інтеграція з зовнішніми базами даних та інформаційними системами, додатками комп'ютерної телефонії та бізнес-процесами підприємства.
X8004 заснована на промислової платформі x86, виконана в металевому корпусі висотою 2 юніта для установки в 19-дюймову стійку, спроектована і протестована для роботи в умовах 24x7. Система надлишкової вентиляції та функції моніторингу апаратної частини і стану окремих компонентів (в тому числі жорстких дисків) гарантують безперебійну роботу. Для підключення до мережевої інфраструктури підприємства і глобальної мережі передбачені два порти Gigabit Ethernet. Для роботи з мережами традиційної телефонії в X8004 може бути встановлено до чотирьох транкових модулів з інтерфейсами FXS, FXO або E1.
Технічні характеристики :
Апаратна база
- Настольное виконання, настінний монтаж або установка в телекомунікаційну стійку 19 '' (висота 2U, можливість установки напрямних рейок)
- Індустріальна x86 платформа:
- PICMG PCB
- Intel E6300
- 2 Гб RAM
- 500 Гб HDD SATA
- Підтримка USB 2.0
- Два порту Gigabit Ethernet (100/1000 Мбіт/с) для підключення до Інтернету і корпоративної мережі.
- Чотири слоти для установки голосових модулів зовнішніх і внутрішніх ліній:
- Модуль M8T1E1 - 1 порт T1/E1 PRI.
- Модуль M8FO8 - 8 портів FXO для підключення зовнішніх аналогових телефонних ліній.
- Модуль M8FO4FS4 - 4 порту FXO для підключення зовнішніх аналогових телефонних ліній і 4 порти FXS для підключення телефонних або факсимільних апаратів.
- Чотири порти USB (HID, Mass Storage).
- Додатковий відсік для установки жорсткого диска.
Ємність системи
- Число внутрішніх телефонних ліній (SIP, FXS, CTI)
- Максимальне значення: 256 користувачів
- Число зовнішніх телефонних ліній (FXO, E1 , SIP-транки)
- Максимальне значення: 196 ліній
- Максимальне число одночасних телефонних розмов:
- З функцією перекодування: 64
- Без перекодування: 196
- Максимальне число учасників конференц-зв'язку: 196
- Ємність пам'яті для запису телефонних розмов і зберігання голосової пошти (кількість годин): 48000
- Характеристики Contact -центру:
- Максимальне число активних оператора: 64
- Максимальне число проектів: 32
- Максимальне число завдань в кожному проекті: 16
Інші характеристики
- Фізичні розміри: 426 (Ширина) x 445 (глибина) x 90 (Висота) мм
- Електроживлення від мережі змінного енного струму 100-240В, 50/60Гц
- Внутрішній блок живлення потужністю 300Вт, MTBF 100000+ годин
- Максимальна споживана потужність (без модулів зовнішніх і внутрішніх ліній): 113 Вт
- Діапазон робочих температур: від 15 до 40 ° C
- Відносна вологість: від 20 до 95%
- Маса (без додаткових модулів): 10 кг
Функціональні можливості
- SIP v2 (RFC 3261)
- SDP (RFC 2327)
- RTP (RFC 1889)
- Підтримка кодеків G.711 a/μ, G.729, GSM.
- Підтримка відео H.264.
- Підтримка DTMF (inband, RFC 2833, SIP Info).
- Загальна і приватна записники необмеженого обсягу.
- Обробка та маршрутизація на базі візуальних сценаріїв з урахуванням Caller ID, Called ID, поточних значень часу і дати, станів ліній і напрямів, статусів користувачів і внутрішніх номерів і т.д.
- IVR-сценарії необхідної вкладеності і розгалуження.
- Настроювані черзі на всіх внутрішніх номерах.
- Уде іржання дзвінка, переклад дзвінка.
- MoH (Music on Hold) - програвання мелодії (певної, зі списку, з каталогу) із зазначенням місця в черзі і часу очікування.
- Багатосторонні конференції різного рівня (закриті, відкриті, селекторна нарада).
- Переадресація дзвінка на базі сценаріїв, глобальний пошук абонента, інформування про пропущений виклик (або голосової пошти) через IM, SMS, E-Mail, голосове сповіщення.
- Hunt-групи для групових дзвінків з різними алгоритмами обходу. Дозволяє реалізувати базовий функціонал Call-центру без додаткових ліцензій.
- Перехоплення дзвінків в групі або по набраним номером.
- База даних зберігання деталізованої інформації про дзвінки. Можливість віддаленого доступу. Побудова статистики з графічним відображенням. Експорт в Excel.
- Вбудована система внутрішнього IM-чату з гарантованою доставкою повідомлень в CTI-додатку.
- Клієнт зовнішніх IM-чатів (ICQ, Jabber) з можливістю прийому і відправки повідомлень.
- Поштовий клієнт (smtp, pop3, imap) з можливістю прийому і відправки пошти в різній кодуванні з вкладеннями.
- Інтеграція з провайдерами SMS-сервісів (Zanzara, MessageGroup) на прийом і відправку SMS-повідомлень з відстеженням статусу доставки (наприклад, для організації масової розсилки SMS-повідомлень клієнтам).
- Система глибокого протоколювання подій.
Contact-центр
- Contact-центр вхідних дзвінків.
- Contact-центр вихідних компаній.
- Динамічна прив'язка ресурсів до проектам Contact-центру.
- Розумні черзі з урахуванням пріоритетів клієнтів.
- Вихідний дзвінки з використанням прогресивного і розрахункового алгоритмів.
- Інтеграція з зовнішніми БД клієнтів.
- Моніторинг в реальному часі загру ЗКІ ресурсів Contact-центру, проектів, завдань.
- Статистика, написання власних вибірок на SQL.
- Графічне відображення статистики.
- Контрольні події.
Додаток ZyXEL CTI
- Безкоштовний софт-клієнт, повністю функціонально замінює VoIP-телефон, з можливістю управління селективними конференціями, відео-дзвінками, особистим кабінетом.
- Розмежування доступу до функцій на базі прав доступу.
- Управління X8004 через графічний інтерфейс розділу "Адміністрування".
- Управління дзвінками на базі http-запитів виду http://localhost: 4055/& amp; callto = xxxxxxx, де xxxxxx - номер набирається телефону. Можливо управління функціями "Набрати номер", "Покласти трубку", "Утримання", "Переклад" і т.д.
- Підтримка USB-телефонів (Yealink OCX, CyberPhone) і будь-яких USB-гарнітур, управління гарячими клавішами з клавіатури.
- Вбудований IM-чат з гарантованою доставкою повідомлень при вході в систему.
- Доступні розділи для повного робочого місця (всі настройки відключаються через права доступу):
- Телефон - модуль роботи з телефонною лінією:
- Набір номера.
- Відповідь на вхідні дзвінки.
- Відео-дзвінки.
- Конференції:
- Відкрита конференція.
- Приватна конференція з можливістю подати заявку на вхід.
- Нарада (конференція за запрошеннями).
- Факс - можливість прийому і відправки факсів.
- Офіс:
- Особистий кабінет з голосовою поштою, замовленими зворотними дзвінками і повідомленнями.
- Співробітники з відображенням поточного статусу всіх внутрішніх абонентів.
- Контакти - особиста і загальна записні книжки.
- З Вонки - можливість подивитися статистику своїх дзвінків і прослухати записані розмови, додати коментарі.
- Переадресація - настройка гнучкої переадресації кожним співробітником з обліків часу і дня тижня дзвінка, мого статусу, номера абонента (відділу і клієнта внутрішньої телефонної мережі, номера клієнтської бази).
- Статистика АТС дозволяє переглядати журнал дзвінків, будувати діаграми (в т.ч. і по шкалі часу) для всіх своїх дзвінків і дзвінків підлеглих співробітників і контрольованих ліній.
- Модулі:
- Дозволяє створювати необхідну кількість http-посилань на зовнішні сторінки, які відображаються в інтерфейсі CTI -Додатків.
- Дозволяє підключати зовнішні системи (в тому числі і CRM) без додаткового ліцензування.
- Contact-центр - режими роботи в Contact-центрі для операторів і супервізорів:
- Робоче місце - інтерфейс оператора зі статистикою роботи в режимі Contact-центру за різними проектами.
- Оператори - відображення стану операторів за проектами в реальному режимі часу.
- Таблиці абонентів - створення і прив'язка таблиць вбудованої і зовнішніх БД до проектів.
- Проекти та Завдання - настройка логіки роботи Contact-центру за різними проектами.
- Сценарії - створення сценаріїв обробки вхідних і вихідних дзвінків по проектам . Можливість створення діалогових форм, спливаючих у операторів під час дзвінка.
- Ресурси - відображення в реальному часі завантаження ресурсів по Contact-центру і за типовими проектами.
- Індикатори - відображення завантаження операторів за шкалою часу .
- Статистика - вибірка даних за стандартними звітами або створення власних звітів на SQL.
- Контрольні події - настройка повідомлень супервізора про різні події в системі і з операторами.
- Адміністрування та інтерфейс управління:
- Карта мережі - візуальне створення телефонної картки мережі.
- Користувачі - створення користувачів і визначення прав доступу в CTI-додатку.
- Внутрішні номера - створення внутрішнього номерного плану, спеціальних номерів, номерів екстрених служб, запуску сценаріїв, і т.д. Створення hunt-номерів (кожен номер в системі може бути груповим) і визначення правил обходу.
- Сценарії - створення сценаріїв обробки дзвінків в АТС.
- Загальні налаштування - настройка АТС, окремих модулів і параметрів підключення до зовнішніх сервісів.
- Параметри апаратури - настройка лінійних карт і мережевих параметрів X8004 (IP-адресація, Firewall, сервіси, мову інтерфейсу, діагностика та ін.)
- Моніторинг - відображення станів всіх дзвінків і ліній в реальному часі, поточний стан апаратної частини, жорстких дисків.
Управління
- CTI-додаток.
- Вбудований FTP-сервер.
- Підключення до віддаленого робочого столу.
Доставка
Доставка здійснюється по всій території України послугами кур'єрської служби "Нова Пошта" за тарифами перевізника.
Оплата
Безготівковий розрахунок за рахунком-фактурою через будь-яке відділення банку або інтернет-банкінгу (для юр. і фіз. осіб).
Гарантія
Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника.